Паперові пакети з логотипом. Друк на паперових пакетах.

Паперові пакети з логотипом: ефективний симбіоз реклами і упаковки.

Друк логотипу на паперових пакетах -, це екологічний і стильний спосіб представити свій бренд, якісний і ефективний рекламний засіб бонусом якого є функціонал упаковки і тари. Ви збільшите лояльність покупців вашої продукції, ваш бренд стане більш відомим, торгова марка підвищить свій статус, все це дасть більше продажів, збільшить кількість ваших клієнтів.
Пластпакет пропонує продаж як готових паперових пакетів без малюнку , так і варіанти з нанесенням зображення від простого до фотодруку. По виконанню варіанти від звичайних крафтових до ламінованих чи з дизайнерського паперу, з нанесенням тиснення, конгреву, складного друку. Від 5 тис шт можна отримати паперові крафт пакети з друком по дуже привабливій ціні , адже використовується в цьому випадку заводський варіант флексодруку, на порядок дешевше шовкографії чи цифрового нанесення зображення.

паперовий пакет, дизайнерський папір, тиснення
пакет з логотипом ,матова ламінація
Паперові пакети з логотипом. Крафтові пакеи з друком логотипу.
паперовий пакет, стрічка, друк, матова ламінація

Паперові пакети з логотипом. Переваги і особливості.

  • Екологічність. Папір є відновлюваним ресурсом, а крафтовий папір, з якого зазвичай виготовляються такі пакети, повністю біо розкладається. Екологічний аспект набув великого значення в останні роки і популярні «екофрендлі» варіантів збільшується. Дозволить підвищити лояльність ваших споживачів.

  • Міцність. Добрі показники має крафтовий папір по міцності на предмет розтягування чи розриву, завдяки чому витримує значну вагу. Пакети з ламінацією мають ще кращі характеристики. Це робить паперові пакети з логотипом надійним і довговічним способом упаковки.

  • Довговічність. Паперові пакети з логотипом це багаторазова упаковка, можуть служити тривалий час зі збереження м своїх показників. Це робить з них вигідний і економний тип в порівнянні з одноразовими упаковками.

  • Пізнаванність бренду. Відмінний спосіб заявити поро себе це використання пакетів зі своїм логотипом. Вони покращують пізнаваність бренду, майже на одному рівні с поліетиленовими аналогами. Показує високий клас, адже цей вид тари і рекламного носія досить привабливий.

  • Престижність. Ціна такої упаковки і рекламного носія вища за пластикові аналоги, але показники привабливості значно переважають. Не носять значного масового характеру, що підкреслює особливість і цінність. Багато різних варіантів по виконанню і друку роблять досить гнучким вибір, який піддійте до вашої ситуації. В сумі переваги такого варіанту це солідність , ексклюзивність, престижність, показує високий рівень вашого бренду.

  • Дизайн пакета. Як зробити паперові пакети з логотипом ефективним рекламним інструментом. Щоб ці пакети стали ефективним рекламним інструментом, важливо правильно їх розробити і використовувати Дизайн пакета повинен бути яскравим і запам'ятовуються. Він повинен привертати увагу і викликати позитивні емоції. Важливо, щоб логотип був добре видно і легко зчитався. Розмір і форма пакета Розмір і форма пакета повинні відповідати розміру і формі товару, який він буде упаковувати. Пакет повинен бути зручним у використанні і не заважати покупцеві. Ще додаткова опція вибір типу ручки. Може бути звичайна паперова, різного кольору шнурок чи стрічка.

Друк на паперових пакетах.

Друк на паперових пакетах повинен бути високої якості. Логотип повинен бути чітким і яскравим.
Варіанти виконання залежать від типу пакета та його кількості. Крафт пакети велика кількість-дешевше ціна при використанні флексодруку, ламіновані пакети та малі тиражі використовуємо офсет, цифровий або шовкотрафарет.

Використання пакетів з логотипом.

Найчастіше їх використовують для продажу, чи безкоштовно, при покупці товару, клієнтам в магазинах, на виставках і інших заходах. Також можна використовувати в якості подарунків або сувенірів.

Деякі компанії використовують паперові пакети з логотипом дуже ефективно. Наприклад, компанія «Apple» на своїх пакетах зображує логотип компанії, а також назву і модель продукту. Так підвищується пізнаваність бренду і збільшуються продажі. Інша компанія, яка успішно використовує брендові паперові пакети, це Starbucks. На них зображено логотип компанії, а також карта з місцем розташування найближчих кафе. Це допомагає клієнтам легко знайти кафе «Starbucks», а також підвищує пізнаваність бренду.


Паперові пакети з вашим логотипом від 100 шт., з необхідними для вас параметрами по доступній ціні, в розумні терміни, з доставкою по Києву- пропонує Компанія Пластпакет.

Пакети під замовленя не мають точного прайсу. Варто врахувати що вартість одиниці пакету залежить від розміру, щільності та типу паперу, кольоровості, наявності люверсів, кількості. Для отриманя точної ціни, присилайте технічні дані нашим співробітникам для розрахунку, запропонуємо вигідні і ефективні варіанти.